Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

#újpalotai villamos

hvg.hu Itthon

Tarlós: Új logót kap Budapest

Új szlogent, logót és címert is kap Budapest - jelentette be pénteken Tarlós István. A főváros kimarad az államosított turizmusból, a budai fonódó villamos március 14-ére teljesen kész lesz, de Újpalotára egyelőre biztos nem megy majd villamos, a Petőfi híd előtt a Lánchidat kell felújítani, de még a vizes vébé előtt 3 milliárdból megcsinálják a Róbert Károly körutat is.

hvg.hu Itthon

Állítólag mégsem építik meg az újpalotai villamost

„Ez a projekt hosszú távra el lett téve a raktárba” – így fogalmazott a kerületi polgármester a kerületi televízió adásában azzal kapcsolatban, hogy a friss értesülések szerint mégsem építik meg az újpalotai gyorsvillamost. Hajdu László szerint Tarlós István főpolgármester már tájékoztatta őt a fejlesztés leállításáról. A nyilatkozatból kiderül, hogy túl sokan ellenezték a villamosépítést, ezért álltak végül ettől a tervtől.

hvg.hu Közlekedés

Ilyen lenne a Rákóczi úti villamosvonal

Miután a zuglói önkormányzat már támogatja, a héten egy másik érintett, az újpalotai képviselő-testület is dönthet az Astoria–Szilas-patak végállomásokkal tervezett villamosvonal megépítéséről, amelynek csak a tervezése megközelíti az egymilliárd forintot. Ha a 26 milliárdos beruházásnál minden a tervek szerint halad, akkor 5 év múlva már villamosozhatunk a Rákóczi úton.

hvg.hu Itthon

Indulhat a fővárosi villamosberuházások tervezése

A Külső Bécsi úti és az újpalotai villamosvonal megtervezéséről, valamint a Fogaskerekű vasút fejlesztésének előkészítéséről döntött szerdán a Fővárosi Közgyűlés. A tervezési feladatok összesen több mint másfél milliárd forintba kerülnek. A képviselők 23 igen szavazattal, 1 tartózkodás mellett döntöttek a beruházások előkészítéséről.

hvg.hu Itthon

Ezt lehet tudni eddig az újpalotai villamosról

Várhatóan 2020-tól lehetne utazni az újpalotai villamossal, amelyet 26 milliárd forintból építenének meg a Szilas park és az Astoria között. 2-3 percenként követnék egymást a járművek, és nagyjából 25 perc alatt érnének a belvárosba – írja az Index. A keret 8-10 százaléka arra menne el, hogy aluljárót építenének a villamosnak a körvasút alatt, az ottani felüljárón nem használhatná ugyanis. Ugyanitt az Origo szerint a MÁV-Start megálló építését tervezi, mert be akarják indítani a városon belüli közlekedést a körvasúton.

InterCity ütközött egy sínekre hajtó autóval Zalaegerszegnél

InterCity ütközött egy sínekre hajtó autóval Zalaegerszegnél

A brazil hatóságok szerint rabszolgasorban tartják a BYD gyárát építő kínai munkásokat

A brazil hatóságok szerint rabszolgasorban tartják a BYD gyárát építő kínai munkásokat

De hogy lehet bírni energiával az energiatakarékosságot?

De hogy lehet bírni energiával az energiatakarékosságot?

Amikor a magyar vasutat irigyelte az egész világ: az Árpád sínautóbusz története

Amikor a magyar vasutat irigyelte az egész világ: az Árpád sínautóbusz története

Tiborcz István elárulta, hogy sokat tanult a Közgéptől

Tiborcz István elárulta, hogy sokat tanult a Közgéptől

Lecserélik a Posta elnök-vezérigazgatóját, távozik Balczó Barnabás

Lecserélik a Posta elnök-vezérigazgatóját, távozik Balczó Barnabás

Tényleg erre tartanak a magyar bankok?

Tényleg erre tartanak a magyar bankok?

Már hazudik is a mesterséges intelligencia, nehogy kikapcsolják

Már hazudik is a mesterséges intelligencia, nehogy kikapcsolják

Sok múlik a Nyugaton az ukrajnai háborúban, de nehéz elhinni Trumpnak, hogy egy nap alatt békét teremt

Sok múlik a Nyugaton az ukrajnai háborúban, de nehéz elhinni Trumpnak, hogy egy nap alatt békét teremt

A címlapról ajánljuk